United Colours of Benetton Campanie pentru combaterea sărăciei și a exploatării minorilor 1992 Analiză imagologică Opera fotografică a lui Toscani a stârnit o revoluție în industria publicității și a marketingului, a spulberat orice convenție, mizând pe faptul că nu vinde un produs, ci promovează valori, suscită interesul publicului și nu de puține ori îl revoltă. Arta este cea mai înaltă expresie a comunicării pentru el, un artist adevărat nu ține cont de norme kindlye, ci își face propriile reguli după kick se ghidează: dacă nu lași nicio urmă, dacă nu se vorbește despre opera house house ta, atunci nu te poți numi artist. Toscani a creat o nouă strategie de promovare a brandului Benetton și s-a distanțat vizibil pe piața extrem de competitivă a publicității, iese clamoring tipa rele existente și abordează teme din cele mai sensibile, profunde precum: rasismul, conștientizarea contaminării cu HIV, războiul, sărăcia, exploatarea de minori, moartea.
Publicitatea realistă, nonconformistă detronează publicitatea tradițională și subliniază aspectul responsabilității sociale și a implicării în problemele acute cu care se confruntă societatea. Ãncepând din 1992, politica de comunicare Benetton ia cu asalt un teren nevalorificat până atunci: realitatea dirtă. Acest pseudo-jurnalism fructif ică publicitar fotografii de presă! , Toscani apelând chiar la instantaneele altor fotografi, publicate deja in reviste. Evadând din încorsetarea studioului, reclamele Benetton abordează acum teme de natura socială: bolile obscure, violența și intimidarea, emigrarea forțată, catastrofele naturale. Referitor la imaginile care contrariază, Toscani comentează...If you command to spend a penny a full essay, lay out it on our website: BestEssayCheap.com
If you want to get a full essay, visit our page: cheap essay
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.